Tuesday, February 3, 2009

SAPEKAH MANGSA AKU?

Hehe.. klakar tul... smlm aku balik keje awal sb ade hal sikit... dah selesai urusan aku, aku terpandang la anak aku (a.k.a small kids). Rimas aku tgk rambut dia... plus aku pon tension ngan keje yang banyak kat opis tuh.. kira nak lepas geram ler... sian dia jadi mangsa keadaan..hehe... sblm ni aku sengaja simpan kasi nampak mcm 'rangga' sikit... ingat aku nak potong sikit jek.. then sampai kedai gunting rambut tu, aku lak berubah fikiran... alang-alang aku potong sikit baik aku botakkan jek..hehe.. Apa lagi aku bgtau je la kat 'mapele' tuh... 'kasik tapak dua potong'... then korang tgk la ni hasilnyer... Lepas tuh aku tgk dia pon nak gelak.. klakar + comel + kesian... Dia lak sepanjang malam asyik duk gosok kepala jek... terhibur aku malam td dengan gelagat budak botak...

6 comments:

- m!ss_yaNa - said...

licin je kepala tuh..
hehe :)

Ecah said...

tengok pun tau dah.. slalunyer jimat sket kalo botak.. lambat sket nak tumbuh balik.. hehehe.. ayat ayah ecah leyy..

afixz said...

peh, ensem la anak ko.. cayalah bro..

Mak Su said...

sampaiiiii nyerrr hatiiii... uhuuhuhu

ary said...

comey budak tu rambut panjang le

rimieilya said...

cian kt anak tuan tanah ek..xpasal2 die yg kene tempias

anak bapak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...