Wednesday, January 28, 2009

Jom pekena NASI KANDAR


Oleh kerana raya cina aku tak balik kampung... aku pon dah bosan duk umah... jalan pon tak jem, perut pon tgh kosong...tengahari lak tuh... so alang-alang aku kat taman tun dr ismail... (tempat area opis lama aku). Makan kat MAKBUL nasi kandar ler... dah lama aku x datang nih... dulu selalu lepak ngan bebdk opis kat sini... sejak dah jauh tu x leh la nak lepak sini dah. so lepaskan rindu la kot (ahaks!).so korang layan je apa yang aku makan... hehe.. kalu nak rasa, g makan sendiri.. sendiri bayar...sendiri order... sendiri cekik... hehe... nasik kandar dia bole tahan la bg aku la... bg org penang @ kedah tu aku x tahu la... mana tau korang jupe yang lagi best... so LAYAN...

2 comments:

Nadine Zuharra said...

sedapnye nasik kandar.. ^_^
dulu pnah duk penang..so selalu jgk layan menu ni @Pelita Nasi Kandar..mmg marvellous..!

Mak Su said...

lamanyaaa tak mkn nasi kandar.. last makan kat area jalan tunku abd rahman. dah lama tak ke sinun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...