Thursday, November 13, 2008

Pertandingan Nyanyian (LAWAK)

Lawak ni aku pernah dgr dulu.. dan smlm aku terbaca lagi sekali.. leh tahan la aku gelak..klakar la bg aku. tak tahu la bg korang kelakar ke tak..

Lawak ni begini ceritanyer..

Pada suatu hari di dalam hutan diadakan pertandingan nyanyian...
pertandingan dimulakan oleh nyanyian si burung nuri... nyanyian dia sungguh merdu dan asyik..
selesai je burung nuri nyanyi then giliran landak lak nyanyi dan nyanyian dia pon bole tahan la... kemudian giliran si babi... bila dia nyanyi je semua binatang melarikan diri ... sambil berkata "OH TIDAK!!!".. kenapakah binatang semua lari?...

Sebabnyer ialah babi menyanyikan
lagu kumpulan HEADWIND - " KITA SERUPA "

hehe... manakan mereka sama... betul x?

6 comments:

Ecah said...

hampeh.. lawak budak skolah laa.. hahaha!!~

manje said...

salam ziarah

hehe mane ar same...

- m!ss_yaNa - said...

kita serupa..???
mane dew...
hehe ~~

DianaDahari86 said...

haha len len>.<
xsama :">
salam salam
nak lalu nak nyibuk leyh? =o

DianaDahari86 said...

datang nak lari lari dlm blog >.<

DianaDahari86 said...

sgt2 bule abg anuar bucuk>.<
nak link sume pon bule je :">

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...