Tuesday, November 18, 2008

Nombor BERTUAH




Hehe..tanpa aku sedari keta aku dah mileage dia dah 20000 km rupanyer...hehe.. yela semenjak kehilangan motor kesayangan aku kerana di curi pencuri aku kena la dtg keje naik keta..walaupon aku x berapa gemar, ye la ngan jem, minyak pon leh tahan la...kalu rm50 tuh kena telan ngan 1.6 rasanyer 3 hari jek.. kalu sebulan bape tuh?... nasib baik la harga dah turun lagi ari ni...hehehe..bagus2.. kalu dpt turun lagi aku rasa lagi bagus...hehe..

Masa aku nak kuar makan tadi aku baru terperasan angka tersebut.... adakah ia bertuah?... erm.. yang pastinyer 21000km nanti aku kena g servis..erm..duit tuh..hehe.. 20000 apa makna pada aku?... kalu dpt duit rm20000 pon ok gak...hahahahaha.. leh la aku bayar muka beli ghomah ker, motor lagi 4 ke leh aku gilir-gilir tiap hari. (mak oi jauh berangan nyer aku.)..hehe..

so korang pon pikir la apa makna 20000 pada korang.. hantaran kahwin RM20000 ker, nak beli keta harga RM20000 ke, korang pikirkan la,... hehe..kalu x keberatan bg tau la aku ek...

13 comments:

cappuccino said...

salam anuar..oooo member chime yer..nombor ne kalo cina mau tikam kene ne..ish jgn..nice blog..

ibn Nasir as-Syaukawi said...
This comment has been removed by the author.
Luth Textile said...

keta persona ke gen 2?
hah.. 1.6 memang kapak minyak..

auto ngn manual yang mana telan minyak g bro?

MOHD RUSDI ABDULLAH said...

hahaha 20000???ermmm kalau lah ada di tangan aku....

su said...

20000 & kalau ianya RM20000....dpt gak wat byr segala lobang2 utang yg ador! sape sukunggggg?

angkat kakitgn skrg jugak! ehehehe

Anu@r said...

to luth: aku pakai persona 1.6 auto..hehe tu yang terseksa.. sikit.

to su: aku sokong, kita pakat bayar hutang..hehe. dah gali lobang kena la tutup. hehe..bagus idea tuh..

Aryana & Adrienna said...

cantik punyer no...heheheheh..lupa lak ...slama perkenalan ...

aju said...

20000...???...errr...emmmm...haaaa..apa ekkk....

:)

Aku said...

maradona..!maradona..!argentina aku punya team 2010 hahaha

su said...

hehehe!

chika said...

20000.
kalau hantaran okek jugak tu.
KAH KAH KAH

Mamanz... said...

2000 bermakna 2000 lah kot?

3 hari lepas 2000 tu no 2 kat tikam ekor... huahuahauha.... kalau pasang RM1, dapat pun RM2000 juga...

Huh.... JUdi tu... haram....

Takpelah... mungkin kebetulan keta ko meter jadi 2000 dan masa tu pulak ko tengah peggang phone... so... Clik lah... hehehe...

Jangan percaya nombo... syirik, kurafat!!! hehee...

Nice to know your blog!

masviona said...

klu ler dpt rm20k...leh la saya beli moto besar n camera nikon d60 itu...ahaksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...