Thursday, June 30, 2011

CUT THE FAT!!!


Aduhai semenjak dua menjak tiga menjak ni berat badan bertambah kaw-kaw, habis seluar aku dah tak muat... perut tak payah kira la mencanak kedepan... yohoho.

Dua tiga hari lepas pergi la ukur baju nak tempah baju raya... terkejut juga la dengar ukuran pinggang.. dulu masa dulu-dulu pinggang steady je, 27-28 in. Aku ingatkan takde la besar sangat pinggang aku ni sekarang... sekali lepas ukur 35 in... yohoho... tak hinggat!.


Bagi yang berbadan kerdil mcm aku ni memang BMI tak lepas arr... ada jugak yang kata aku dah bulat pon ada... aduh!... apa nak buat, nafsu makan ni susah nak bendung wooo... ni yang sekarang ni nak tak nak aku kena jugak komitmen main badminton seminggu sekali... tapi tak mencukupi.. kalori yang masuk lagi banyak dari yang kuar... yohoho..

Apa pon nasib baik la ada teman yang sama-sama membina badan.. so nampak gaya kena sama-sama la menurunkan berat badan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...