Tuesday, November 4, 2008

Hepi Besday TO ME!

erm... ari ni (04.11.1981) genap la umur aku ke 27 tahun. Alhamdulilah syukur kerana dipanjangkan umur dan semoga dipanjangkan umur untuk besday yang akan datang...amin... Dalam umur 27 tahun, aku rasa hidup aku sudah lengkap bagi aku... walaupun aku ada kehilangan sesorang yang aku sayang pada pertengahan ramadan yang lalu... (sedihnyer bila ingat)... sayu...tapi aku kena tabahkan hati aku..hehe...aku ada tanggungjawab lain untuk dijalankan..
Bila diingatkan cepat masa berlalu... aku rasa kelmarin baru umur aku 18 tahun...hehe.. (perasan).Terima kasih pada kengkawan yang ucapkan besday kat aku hari ni.. ramai sungguh.. yang paling awal of course la isteri aku,.. then pepagi bukak ym rusdi, then khairul (khas dr cina)..hehe bawak balik hadiah baik punyer untuk aku ek..then kak ros, syima, nasri, asma kecik sape lagi ek... aku lupa la...sori.... so aku ucapkan all the best untuk aku la... hehe...hahaha...
Ops sebelum hari ni berlalu.. aku nak ucapkan terima kasih pada Rusdi @ Nasri (sb aku x tahu sape yang belanja) yang belanja aku KFC hari ni.. terima kasih bebanyak.. lain kali belanja lagi ek.. jgn tg besday aku je.. anytime pon bole..

9 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Happy Birthday!

Sheng Ri Kuai Le!

ibn Nasir as-Syaukawi said...

"Dari Abdul Rahman bin Abi Bakraah daripada bapanya, sesungguhnya seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah SAW katanya: Wahai Rasulullah, manusia bagaimanakah yang baik sifatnya? Sabda Rasulullah, siapa yang panjang umurnya dan baik amalannya, pemuda itu bertanya lagi: Manusia bagaimanakah yang buruk sifatnya? Sabda Baginda: Siapa yang panjang umurnya dan buruk amalannya." (Riwayat Al-Imam At-Termidzi)

Selamat Hari Lahir...

MOHD RUSDI ABDULLAH said...

SEKALI LAGI DEN UCAPKAN SELAMAT HARI LAHIR...ERMM TUA2 KO, TUA LAGI AKU..PAPEPUN SEMOGA HIDUP ENGKO SENTIASA DIBERKATI N DI RAHMATI OLEH YANG MAHA ESA...

cikNiarun said...

happy burfday!

nanonano said...

bile ni smlm?? kelmarin??
hepi belated besdey la..
;)

Unknown said...

happy birthday bro :))

didi said...

hepi belated besday... ~~

Unknown said...

happy belated burfday!!!

Anonymous said...

hepi belated bufday..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...