Monday, November 24, 2008

Congratulations...








Aku ingin mengucapkan tahniah kat ecah kerana berjaya menjawab soalan yang aku kemukakan... mesti la ade hadiah bg soalan aku tuh.. aku saje je x nak inform... bg suprise..hehe.. hadiah nye ialah ecah boleh pilih mana-mana sebuah buku company aku...aku bayar...( sila rujuk web ni. www.galeriilmu.com.my ). hehe... pandai aku ek.. dalam masa yang sama promote buku opis aku & senang ckit aku nak beli...hehe...


So tahniah buat ecah...

9 comments:

Ecah said...

yelah tu nak kasi buku..
kang pilih yang paling mahal jangan mare.. hahaha!!~

i-chimera said...

haa.. sebab tu aku tak nak jawab.. sebab semua buku-buku ni aku dah ada... (boleh alasan macam tu)

Ecah said...

hoh.. satu ofis rupenye chime ngan anuar.. ai mane tau kalo chime yg menang anuar nak kasi adiah len kan?? ahakksss!!!~

Anu@r said...

chime adalah ex opis mate aku..kalu dia menang aku bg hadiah lain la.. hehe

eedany said...

tahniah kepada ecah. lain kali buatlah soalan lagi anuar...

tapi jgn lupa uwar-uwar kan occay??

happy weekend to you...

bye...

Anu@r said...

insyallah.. kalu ade soklan tu jawab la ye..jgn segan2.. mana tau ade hadiah..ghomah bangalow ker.. keta ker..hahahahha...

nieja said...

wahh..
nyesal lak x jwb
aritu hahaha..

Ecah said...

huahuahuaahh patut ler xdapat dapat.. lama jugak ecah tunggu, ingatkan hilang ke ape..

LOT 90 la nuar.. huk3x..

Ecah said...

ecah kasi skali lagi ek..

LOT 90, KG TOK PINANG
48200 SERENDAH SELANGOR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...