Wednesday, October 8, 2008

Selamat Hari Raya





































































Raya tahun ni aku tak dapat nak balik sempena 1 Syawal sb tahun lepas isteri aku dah dpt dah...tahun ni dpat raya ketiga... so senang cite sambut raya kat selayang je.. so cite pagi raya aku simple jek.. selepas subuh.. aku pergi amik isteri aku balik keje.. pastu g sembahyang raya.. then salam mintak ampun...then makan la.. then aku duk layan budak kecik tu la sampai ke petang... sb isteri aku memulakan shift tido dia (sb dia keje malam). Petang aku siap-siap pergi beraya umah mak angkat isteri aku kat sg. ara..then balik tido... hahaha.. sori la buang masa korang baca kisah aku nih.. bg yang pernah beraya di bandar ni tahu la apa rasa.. jiran suma kiri kanan dah balik kampung.. jangan marah ek...hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...