Wednesday, October 8, 2008

Jalan-Jalan Raya...















So raya tahun ni aku anggap special sikit la..sb tak pernah pon aku beraya sampai tahap macam ni..so berbekalkan duit raya opis bagi sikit + Rebat minyak kereta dapatla aku jalan-jalan kat langkawi tahun ni... Seronok la jugak jalan-jalan...apatah lagi dengan keletah si kecik ni ha..

3 comments:

Lepidoptera said...

brcuti kat langkawi ke nih? - word verification ni klu buang lg senang nk post comment... cadangan je! hehe

fysal said...

tempat jatuh lagi di kenang inikan pula tempat yang pernah aku jejaki ketika bertugas di sana 2 tahin lalu..dulu ramai member blogger yang selalu fysal guide klu nak melancong ke langkawi

Chekgu BaniHassim said...

huhu...
kem slm kat anak ngn maknye skali..
anak ko comey!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...