Monday, August 16, 2010

Aduh Sakitnya!...




Dugaan pada permulaan puasa tahun ni ialah Sakit gigi. Dah seminggu aku duk tahan, seminggu itu jugalah aku sengsara... nak buat kerja pun tak boleh, nak tidur pun tak boleh. Nak Pergi cabut kang takut batal pulak puasa aku. Sayang... nak tunggu sampai habis puasa, kang kena sakit sepanjang puasa mcm mana pulak... hmmm... susah jugak.

Dalam kesakitan gigi ni plak la time keje banyak, budak-budak kat rumah ni suka buat perangai... sungguh menguji kesabaran aku. Dalam hati ni membuak-buak perasaan nak marah, tapi cuba sabarkan diri sebab berpuasa. Dugaan & cabaran... Bila waktu malam sakitnya bertambah, sampai terfikir nak amik 'plier' nak cabut sendiri je. Berdenyut-denyut sampai nak tidur pon tak boleh... abis satu kepala rasa sakit, ubat tahan sakit dah tak terkira dah aku telan... sampai 'overdose' dah rasanya.

Hari ni nampak gaya mcm nak kena juga pergi klinik cabut... dah tak sanggup dah nak lalui walau sehari lagi. Akhirnya aku mengalah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...