Monday, November 16, 2009

BEST...BEST..BESTNYER..

Mak ai, rasa mcm dah lama aku x update blog aku nih...apa cite terbaru aku ek... banyak cerita best le... terutama kehadiran ahli baru dalam keluarga aku... Alhamdulilah sampai juga hasrat untuk memilikki sepasang cahaya mata... aku skang pon ngah 'berpantang' jugak le... hahahaha.... sepanjang aku berpantang sorang2 kat kl ni (isteri berpantang kat kampung) kebosanan yang amat... rindu sgt pada diorg. Minggu depan lepas raya Haji diorang dah balik kl.. bahagia la kembali idup aku... tak sabar menunggu...























Bestnyer Nura'isya Humayra tido..

Baru-baru ni Bos-bos aku belikan aku, macbook pro + broadband untuk kegunaan aku... so aku akan banyak keje kat umah je la... So aku ucapkan terima kasih kat bos-bos aku... Best... best.. bestnyer... YEPIIIIII!!!

1 comment:

- m!ss_yaNa - said...

sungguh comel kanak2 itu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...